Вимоги,яким повинен відповідати якісний інтегрований урок використання нових досягнень науки, передової педагогічної практики, побудови уроку на основі закономірностей навчально-виховного процесу



Скачати 14.39 Kb.
Дата конвертації16.03.2019
Розмір14.39 Kb.
Назва файлуВИМОГИ.docx
ТипУрок

ВИМОГИ,ЯКИМ ПОВИНЕН ВІДПОВІДАТИ ЯКІСНИЙ ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК 1. Використання нових досягнень науки, передової педагогічної практики, побудови уроку на основі закономірностей навчально-виховного процесу. 2. Інформація на уроці оптимальному співвідношенні всіх дидактичних принципів і правил. 3. Забезпечення належних умов для продуктивної пізнавальної діяльності учнів з врахуванням їх інтересів здібностей і потреб. 4. Зв’язок з раніше засвоєними знаннями і вміннями, опора на досягнутий рівень розвитку учнів. 5. Мотивація і активізація розвитку всіх сфер особистості. 6. Логічність і емоційність всіх етапів навчально-виховної діяльності. 7. Ефективність використання педагогічних засобів. 8. Зв’язок з життям, особистим досвідом учнів. 9. Формування практично необхідних знань, умінь, навичок, раціональних прийомів мислення і діяльності. 10. Формування вміння вчитися, потреби постійно поповнювати об’єм знань. 11. Ретельна діяльність, прогнозування, проектування і планування кожного уроку. Інтегрований урок, як і звичайний традиційний урок, направлений на досягнення триєдиної мети. З урахуванням цього загальні вимоги до уроку конкретизуються в дидактичних, виховних і розвиваючих вимогах. ВИХОВНІ ВИМОГИ до інтегрованого уроку включають: - визначення виховних можливостей навчального матеріалу, діяльності на урок; - постановку тільки тих виховних завдань, які органічно витікають із цілей і змісту навчальної роботи; - формування життєво необхідних якостей: охайності, відповідальності, самостійності, уважності, чесності, колективізму та ін; - увага і гуманне відношення до учнів, до тримання вимог педагогічного такту, співробітництво зі школярами і зацікавленість у інших успіхах. ДО РОЗВИВАЛЬНИХ ВИМОГ відносяться: - формування і розвиток в учнів позитивних мотивів навчально-пізнавальної діяльності, інтересів, творчої ініціативи і активності; - вивчення та врахування рівня розвитку і психологічних особливостей учнів, проектування «зони найближчого розвитку»; - проведення інтегрованого уроку на випереджаючому рівні, стимулювання нових якісних змін у розвитку. Таким чином, внаслідок врахування класифікації, дотримання технології проведення інтегрованих уроків забезпечується висока ефективність навчально- виховного процесу.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©bezref.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка