Розрахунок кількості ремонтів І то мтп



Сторінка1/2
Дата конвертації12.06.2019
Розмір0.51 Mb.
Назва файлу2 Розрахункова частина.docx
ТипРозрахунок
  1   2




2. Розрахункова частина.

2.1 Розрахунок кількості ремонтів і ТО МТП.
Розрахунок кількості капітальних ремонтів тракторів проводимо виходячи з планового річного навантаження, в тонах витраченого палива, кількості машин даної марки та міжремонтному наробітку даної машини до капітального ремонту. Розрахунок проводимо за формулою:
(2.1) [2, ст. 12]
де, Wp - планове річне навантаження в тоннах

n - кількість машин даної марки



Mк - міжремонтний наробіток машини даної марки для капітального ремонту, МкТ-150К = 115,2 т.

Приймаємо –0.

Визначаємо кількість поточних ремонтів тракторів за формулою:


(2.2) [2, ст.12]
Де Мп – міжремонтне напрацювання до ПР – 38,4 т.


Приймаємо - 1.



Кількість ТО-3 для тракторів визначаємо за формулою:
(2.3) [2, ст. 12]
Де: МТО-3 –міжремонтне напрацювання трактора доТО-3 – 19,2 т.

Приймаємо – 3.

Кількість ТО-2 визначаємо за формулою:


(2.4) [2, ст. 12]
Де: МТО-2–міжремонтне напрацювання до ТО-2– 4,8 т.

Приймаємо – 5.

Кількість ТО-1 визначаємо за формулою:


(2.5) [2, ст.13]
Де: МТО-1–міжремонтне напрацювання до ТО-1 – 1,2 т.

Приймаємо – 30.

По іншим маркам тракторів розрахунки проводимо аналогічно і дані заносимо в таблицю 2.1.

Визначаємо кількість ремонтів і ТО автомобілів, комбайнів і с.-г. машин. Кількість поточних ремонтів автомобілів не розраховують, а розраховують відразу працемісткість в залежності від пробігу автомобіля і нормативних затрат в людино-годинах на 1000км пробігу.
ТПР = 0,001 ∙Wр ∙n ∙ Тп , люд-год; (2.6) [2, ст. 13]
Де: Тпр – річна працемісткість поточного ремонту автомобілів;

Wр– середньорічний плановий пробіг;

Тп– гранична праце місткість поточного ремонту на 1000кмпробігу, год.
ТПР ГАЗ-53 = 35,2 ∙ 3 ∙ 5,9=623 люд-год;
Кількість капітальних ремонтів автомобілів визначаємо за формулою:
(2.7) [2, ст.13]
Де: Wp - середньорічний пробіг в км

n - кількість машин даної марки;



Mк - плановий річний пробіг до капітального ремонту.



Приймаємо – 0.

Кількість ТО-2 автомобілів визначаємо за формулою:


(2.8) [2, ст. 14]
Де: МТО-2–пробіг автомобіля доТО-2 в тисячах кілометрів.

Приймаємо – 9.

Кількість ТО-1 для автомобілів визначаємо за формулою:


(2.9) [2, ст. 14]
Де: МТО-1–пробіг автомобіля доТО-1.

Приймаємо – 28

По іншим маркам автомобілів розрахунки ведемо аналогічно і результати заносимо в таблицю 2.1.

Для с.-г. машин кількість поточних ремонтів визначаємо по коефіцієнту охоплення за допомогою формули:

NТ = п∙к (2.10) [2, ст. 14]


Де: п – кількість машин даної марки.
NТКСС-2,6 = 1 ∙ 0,6 = 0,6.
Приймаємо – 0.

Кількість ПСТО визначаємо за формулою:


NПСТО = п∙; (2.11) [2, ст. 14]
Де: η–коефіцієнт сезонності.
NПСТО = 1 ∙ 1 = 1;
Приймаємо – 1.

По іншим маркам с.-г. машин розрахунки проводимо аналогічно і дані розрахунків заносимо в таблицю 2.1.


Таблиця 2.1. Дані розрахунків річного плану ремонтів і ТО.









Назва і марка машини

Кіл-сть машин

Назва ремонту і ТО

Кіл-сть ремонтів і ТО

Місце проведення







Т-150К

3

КР

0

РТМ







ПР

1

ЦРМ







ТО-3

3

ЦРМ







ТО-2

9

ПТО







ТО-1

28

ПТО







СТО

6

ЦРМ







МТЗ-82

3

КР

0

РТМ







ПР

2

ЦРМ







ТО-3

3

ЦРМ







ТО-2

6

ПТО







ТО-1

35

ПТО







СТО

6

ЦРМ







ГАЗ-53

3

КР

0

РТМ







ПР

-

ЦРМ







ТО-2

6

ЦРМ







ТО-1

19

ПТО







СТО

6

ЦРМ







ГАЗ 3307

3

КР

0

РТМ







ПР

-

ЦРМ







ТО-2

9

ЦРМ







ТО-1

28

ПТО













СТО

6










ВАЗ-2107

2

КР

0

РТМ







ПР

-

ЦРМ







ТО-2

2

ЦРМ







ТО-1

7

ПТО







СТО

4

ЦРМ







Продовження таблиці 2.1







Назва і марка машини

Кіл-сть машин

Назва ремонту і ТО

Кіл-сть ремонтів і ТО

Місце проведення







ЗІЛ-131

1

КР

0

РТМ







ПР

0

ЦРМ







ТО-2

1

ПТО







ТО-1

3

ПТО







СТО

2

ЦРМ







КСС-2,6

1

ПР

1

ЦРМ







ПСТО

1

ЦРМ







Плуги

6

ПР

4

ЦРМ







ПСТО

12

ЦРМ







Лущильники

1

ПР

1

ЦРМ







ПСТО

2

ЦРМ







Сівалки зернові

5

ПР

4

ЦРМ







ПСТО

10

ЦРМ







Борони дискові

3

ПР

2

ЦРМ







ПСТО

6

ЦРМ

Котки

6

ПР

4

ЦРМ

ПСТО

12

ЦРМ

Культиватори просапні

6

ПР

3

ЦРМ

ПСТО

6

ЦРМ

Косарки

2

ПР

2

ЦРМ

ПСТО

2

ЦРМ

Жатки

1

ПР

0

ЦРМ

ПСТО

1

ЦРМ




Обприскувачі

1

ПР

1

ЦРМ




ПСТО

1

ЦРМ



Продовження таблиці 2.1






Назва і марка машини

Кіл-сть машин

Назва ремонту і ТО

Кіл-сть ремонтів і ТО

Місце проведення




Розкидачі

2

ПР

1

ЦРМ




ПСТО

4

ЦРМ




Причепи

8

ПР

5

ЦРМ




ПСТО

16

ЦРМ



2.2. Розрахунок річної трудомісткості ремонтно-обслуговуючих робіт майстерні господарства.

Під річним об’ємом робіт або річною працемісткістю робіт з ремонту і ТО машину ремонтній майстерні, розуміють обсяг витрат праці (люд.-год.), необхідний для виконання річного виробничого завдання. майстерні визначаємо за укрупненими показниками (нормативами ) на ремонт і ТО тракторів, комбайнів, автомобілів або їх агрегатів.

В загальному вигляді річний РМ являє собою суму річних праце витратна виконання поточного ремонту і ТО для всього парку машин.

Для тракторів, комбайнів і с/г машин річний об’єм робіт з ТО і ремонту машин визначають по марках машин задопомогою формул:


ТР = Кр·Мр ; (2.12) [3, ст. 93]
ТТО = ХТО·МТО (2.13) [3, ст. 93]
Де : Кр , ХТО - кількість ремонтів і ТО , шт;

Мр , МТО - нормативна працемісткість одного ремонту і ТО, люд.-год. ;

Наприклад визначимо річний об’єм робіт з ПРіТО для трактора Т– 150К:
ТПР = 1· 151 = 151 люд.-год. ;
ТТО-3 = 3 ·42,3 = 126,9 люд.-год.;
ТСТО = 6 ∙ 5,3 = 31,8 люд-год.;
Річний обсяг робіт з ТО і ремонту машин у РМ складає:
То = 3333,1 люд-год.;
Загальний річний обсяг спеціалізованих ремонтних робіт підприємств складається з працемісткості живих робіт з ремонту і ТО машин і додаткових (допоміжних) робіт, обсяг яких приймається в процентному співвідношенні до основних . Допоміжні роботи включають в себе роботи з ТО і ремонту устаткування РМ, відновлення деталей, виготовлення нескладних запасних частин, ремонту обладнання тваринницьких ферм і інші (невраховані) роботи .

Обсяг додаткових робіт встановлюємо з урахуванням рекомендацій науково – технічної літератури , аналізу виробничої діяльності і перспектив розвитку господарства. Для більшості ремонтних підприємств обсяг додаткових робіт дорівнює 20 – 25% від загального об’єму робіт.


Тзаг.= 3999,7 люд-год.;
Результати проведених розрахунків заносимо до таблиці 2.2.

Розподіл загальної річної працемісткості по видам робіт і

місцях їх виконання є найважливішою задачею проектування технологічних рішень. Розподіл об’ємів ТО машин по видам робіт досить точно можна виконати за операційними або маршрутними картами, в яких зазначено найменування робіт, розряд і час роботи виконавця. Розподіл загальної працемісткості поточного ремонту всіх машин і додаткових видів робіт представляє значні труднощі ,тому що ще невідомо, які види робіт будуть безпосередньо виконуватись при тому, чи іншому ремонті. Тому розподіл загальної річної працемісткості всіх ремонтно –обслуговуючих робіт рекомендується виконувати по укрупненим показникам, виконуючи процентне співвідношення окремих видів робіт від загальної працеємкості, за наведеними в довідковій літературі рекомендаціями. Доцільно провести об’єднання робіт поточного ремонту за основними групами машин та всіх робіт з ТО, оскільки вони мають приблизно однакові пропорції в розподілі за видами робіт. Розподіл ремонтних робіт по відділеннях проводиться в процентному співвідношенні до загальної працемісткості ремонтних робіт. Дані розрахунків процентного вмісту робіт проектованого відділення в загальному об’ємі робіт наведені у таблиці 2.2.



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2


База даних захищена авторським правом ©bezref.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка