Розділ загальна характеристика діяльності підприємства «Деніго»



Сторінка1/12
Дата конвертації12.06.2019
Розмір0.63 Mb.
Назва файлуВиробнича практика Тимофіїва Р.Р..docx
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   12


ВСТУП

РОЗДІЛ 1.Загальна характеристика діяльності підприємства «Деніго»

1.1.Історія створення і розвитку підприємства «Деніго»

1.2.1.Основні техніко-економічні показники діяльності підприємства

1.2.2.Оцінка фінансово-майнового стану підприємства

1.3.1.Номенклатура й асортимент продукції

1.3.2.Основні постачальники ресурсів та споживачі продукції

1.3.3.Аналіз заходів зі стимулювання продажу товарів, дослідження рекламної діяльності підприємства.

1.3.4.Заходи щодо підвищення ефективності роботи підприємства та шляхи впровадження запропонованих пропозицій

РОЗДІЛ 2.Діагностика ефективної рекламної роботи на підприємстві

1.1.Поняття діагностики рекламної роботи на підприємстві.

1.2.Діагностика рекламної роботи на підприємстві «Деніго».

ВИСНОВКИ

СПИСК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

ВСТУП

Актуальність практики. За роки незалежності України соціально-економічні та політичні реформи істотно змінили форми і методи навчання у всіх сферах діяльності суспільства. Нині особливої ваги набула не проста передача студенту певної суми знань, а й вироблення у нього потреби поповнювати їх, формувати і закріпити практичні професійні уміння та навички. Для будь-якого фахівця стає необхідним постійне поповнення знань упродовж життя. Сучасний стан розвитку освіти характеризується новими підходами та її модернізації, реформування і перегляду організаційно-педагогічних форм підготовки сучасних фахівців, формування професійної компетентності під час навчання, в тому числі під час практичного навчання. Стати висококваліфікованим фахівцем лише сидячи в аудиторії й засвоюючи теоретичний курс, неможливо, тому навчальні плани на всіх кваліфікаційних рівнях (бакалавра, спеціаліста і магістра) включають у себе такий вид підготовки фахівців  як навчально-виробнича практика.

Значущість практики. Практика є однією з важливих форм підготовки фахівців, яка сприяє найкращому усвідомленню ролі і завдань торговельного підприємства на ринку товарів та послуг, опануванню оперативними комерційними, маркетинговими та організаційно-технологічними процесами, які відбуваються на комерційних підприємствах в сучасних умовах

Основною метою практики є вивчення діяльності підприємства, роботи служб і підрозділів, набуття практичних навичок у вирішенні завдань, закріплення, поглиблення і розширення знань з теоретичних дисциплін.

Основними завданнями студентів з практики є набуття вмінь і навичок з:


  • правильної експлуатації торговельно-технологічного обладнання;

  • раціональної організації торговельно-технологічного процесу підприємства;

  • організації робочих місць продавця, контролера-касира, завідувача відділу (секції) магазину;

  • набуття досвіду роботи з методів розширення ринків збуту, зв'язків з громадськістю і пресою;

  • опанування правил прийому, зберігання і продажу товарів;

  • оформлення відповідних первинних документів про рух товарів.

  • підготувати та захистити звіт.

Об’єктом дослідження  виробничої практики є Будівельний Центр «Деніго» який займається продажею будівельних матеріалів і сантехніки.

Вважається, що проходження виробничої практики саме на цьому підприємстві допоможе мені, як майбутньому товарознавцю і комерсанту, навчитися здійснювати експортно-імпортні операції із закупівлі, постачання, зберігання, транспортування та реалізації непродовольчих товарів, а також виконання інших комерційних дій.

Планується виконати ряд робіт, пов’язаних із документальним оформленням господарських операцій,аналізувати заходи із стимулювання продажу товарів, опанувати правила прийому, зберігання і продажу товарів.

Все це дасть змогу закріпити теоретичні знання та можливість застосування їх на практиці у майбутньому.

РОЗДІЛ 1.Загальна характеристика діяльності підприємства «Деніго»

1.1.Історія створення і розвитку підприємства «Деніго»



Будівельний Центр «Деніго» розпочав свою роботу в травні 2003 року як один з перших супермаркетів будівельних матеріалів у Коломиї який був розташований на вулиці Івана Майданського 12 і на той час займав тільки перший поверх діючого на сьогодні магазину.У 2004 році за функціонував другий поверх із сантехнікою.

У 2008 році був відкритий також відділ маркету де продаються різні види будівельних матеріалів.

Ще можна було спостерігати діяльність магазину «Деніго» ще у 1998 році. Це був невеликий відділ під назвою «Арс-Кераміка» у магазині «Чемпіон». Магазин «Чемпіон» був розташований на вулиці  Гетьмана Івана Мазепи. Також у 2000 році був відкритий магазин під назвою «Арс-Кераміка» на вулиці Ірини Вільде.

Цього року супермаркет «Деніго» святкував 15-тиріччя від дня початку діяльності.



Тепер існує салон керамічної плитки і сантехніки, та маркет будівельних матеріалів  загальною  площею 2400 м.кв.

1.2.1.Основні техніко-економічні показники діяльності підприємства

Техніко-економічні показники застосовуються для планування та аналізу організації виробництва і праці, рівня техніки, якості продукції, використання основних і оборотних фондів, трудових ресурсів; є основою при розробці техпромфінплану підприємства, встановлення прогресивних техніко-економічних норм і нормативів. Є техніко-економічні показники загальні (єдині) для всіх підприємств і галузей і специфічні, що відображають особливості окремих галузей. Техніко-економічний аналіз виконують економісти, інженерно-технічні працівники, робітники та органи управління за даними оперативної і періодичної звітності. Його метою є оцінка господарської діяльності, виявлення причинних взаємозв'язків і взаємодії різних факторів техніки та економіки, резервів виробництва, опрацювання заходів для раціоналізації використання ресурсів.



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   12


База даних захищена авторським правом ©bezref.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка