Методичні рекомендації вчителям початкових класів щодо оволодіння педагогічною майстерністю та творчістю



Скачати 430.04 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації17.05.2018
Розмір430.04 Kb.
Назва файлуkursova_robota.docx
ТипМетодичні рекомендації
  1   2
    Навігація по даній сторінці:
  • Вступ

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД „ЛУГАНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені ТАРАСА ШЕВЧЕНКА”


НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ
Кафедра дошкільної та початкової освіти

КУРСОВА РОБОТА З ПЕДАГОГІКИ

ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ТА ПЕДАГОГІЧНА ТВОРЧІСТЬ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Студентки 3 курсу, спеціальності

„Початкова освіта”,

Денної форми навчання

Матюшевої Оксани Віталіївни
Викладач-керівник курсової роботи:

Бадер С.О.

Доцент кафедри дошкільної

та початкової освіти.


Старобільськ – 2018
ЗМІСТ

Вступ……………………………………………………………………….…...…3

Розділ 1 Теоретичні засади проблеми педагогічної майстерності та творчості вчителя початкових класів………………………………………………………..6

1.1. Проблема розвитку педагогічної майстерності і творчості вчителя в історичному контексті……………………………………………………............6

1. 2. Сутність понять «педагогічна майстерність» та «педагогічна творчість»………………………………………………………………………...11

1. 3. Структура педагогічної майстерності вчителя початкових класів..........14

Розділ 2 Практичний аспект розвитку педагогічної майстерності та творчості сучасного вчителя початкових класів………………………………….………19

2.1. Форми та методи роботи з вчителями щодо розвитку їхньої педагогічної майстерності та творчості …………………………………………...………….19

2. 2. Методичні рекомендації вчителям початкових класів щодо оволодіння педагогічною майстерністю та творчістю…………………………...…………24

Висновки…………………..…………………………………………………….31



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2


База даних захищена авторським правом ©bezref.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка