Інформація споживачів про товари і послуги, але не тільки це. Поняття реклами значно ширше, більш глибоке по змісту й умінню рекламу робити. Реклама яскраве явище сучасності: всеохоплююче, всюдисуща, професійне



Скачати 143.83 Kb.
Сторінка1/7
Дата конвертації15.12.2018
Розмір143.83 Kb.
Назва файлурекламний менедж.doc
ТипІнформація
  1   2   3   4   5   6   7

Зміст

Вступ


  1. Функції та цілі реклами
  2. Правове та етичне регулювання рекламної діяльності


  3. Поняття рекламного агентства, види і його функції

Висновок

Список використаних джерел





Вступ

Реклама-це в якійсь мірі, інформація споживачів про товари і послуги, але не тільки це. Поняття реклами значно ширше, більш глибоке по змісту й умінню рекламу робити.

Реклама - яскраве явище сучасності: всеохоплююче, всюдисуща, професійне.

Коли власнику великого магазина або невеликого ларька захочеться розширити свою торговельну справу, швидше за все він не буде просто чекати збільшення числа покупців. Він виставить яскраві, що привертають увагу цінники, зробить гарну викладку товарів, яскраво оформить вітрини, вивісить впадають в очі рекламні оголошення із жвавими, дотепними відомостями про товари.

Інакше кажучи, власник торгового підприємства буде забезпечувати собі популярність, тобто рекламу, без якої він не зможе добитися збільшення торгового обороту.

Підвищенню ефективності рекламної діяльності сприяє створення рекламних агентств, які організовують її на високому професійному рівні, більш раціонально використовують фінансові засоби і забезпечують високу якість реклами.

Рекламні агентства відіграють позитивну роль, будучи кваліфікованими координаторами, між торгівлею і виробництвом, в інтересах споживачів і всього суспільства сприяють раціональному пропозиції і, навпаки, обмежують обсяг нераціональних або передчасних пропозицій.

Сьогодні лише деякі комерційні підприємства можуть успішно вести справи без реклами в тому або іншому вигляді, тому тема даної роботи є актуальною. У великих фірмах, де є штатні фахівці і забезпечена підтримка рекламного агентства, різні функції легко розподілити серед придатних для їх виконання працівників. Багато загальнонаціональні рекламодавці щорічно витрачають мільйони доларів і охоче ризикують величезними сумами заради виведення на ринок нових марочних товарів або послуг.





Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©bezref.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка