Даний проект має на меті розповсюдження одягу для жінок молодшої та середньої вікової груп



Скачати 148.98 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації12.11.2019
Розмір148.98 Kb.
Назва файлу481595.rtf
  1   2

Размещено на http://www.allbest.ru/

Бізнес-план магазину жіночого одягу “Fashion life”


Підготувала:

Студентка групи ФКз-41

Шлапак Катерина

Зміст
1. Резюме

2. Характеристика підприємства

3. План маркетингу

4. План виробництва

5. Прогноз витрат

6. Організаційний план

7. Фінансовий план

8. Стратегія фінансування

9. Оцінка ризику і страхування
1. Резюме

резюме план фінансовий страхування

Даний проект має на меті розповсюдження одягу для жінок молодшої та середньої вікової груп .

Загальна вартість проекту становить 300 тис. грн.

Метою підприємства є забезпечення жіночої частки населення якісної одягом з модними силуетними напрямами, розраховану на жінок молодшої і середній вікової групи середніх розмірів. Обсяг коригуватиметься попитом ринку. Стадія розвитку фірми - початкова. Планування сезонності роботи підприємства: Зима - костюмна група, сукні - трикотаж; Літо - легкі літні сукні, сарафани, спідниці, штани, шорти, легкі костюмні групи.

Перспективи збільшення частки підприємства над ринком з допомогою нових моделей, натуральних тканин, реклами й виходу товару на міжнародний ринок.

Даний проект розрахований на 10 років, його термін окупності становить по підрахунках близько 2-х років.
2. Характеристика підприємства
Продукцією цього підприємства є молодіжна жіноча одяг молодшої і середній вікової груп, розмірів від 42-48, різного асортименту (кофти, блузи, спідниці, штани, сукні, костюмні групи тощо.).

Планування сезонності роботи підприємства: зима - костюмна група, сукні - трикотаж; літо - легкі літні сукні, сарафани, спідниці, штани, шорти, легкі костюмні групи.

Ця продукція не випускалася раніше, але з допомогою висококваліфікованих фахівців та продуманому маркетингового плану продукція буде попиту. Надалі планується розширення асортименту, сегмента ринку України і вихід на міжнародний рівень. Як говоритися: "Вдосконаленню немає меж" - особливо коли що це стосується одягу. Натуральні тканини вимагають більших витрат ніж синтетичні тканини, але вони мають є значну перевагу - комфорт.
3. План маркетингу
Ми плануємо реалізовувати продукцію через роздрібні торгові точки, спеціалізовані магазини, а також через оптову торгівлю.

Види оплати ми пропонуємо різноманітні як через готівку так і через кредитні картки. Наша фірма пропонує активним покупцям дисконтні картки, а також сезонні знижки на товар. А для особливих покупців три товари за ціною двох.

Також є можливість протягом 14 днів з дня продажу повернути куплені річ, якщо покупці будуть не задоволені якістю нашої продукції, а також надання додаткових послуг здійснюватиметься за додаткову плату.
4. План виробництва
Будівля, яка стане приміщенням підприємства є комерційною будівлею тому нам доведеться включати до складу витрат орендну плату за приміщення. Дане приміщення знаходиться поруч із центральним ринком. Приміщення має загальну площу 47 кв. м., і включає торгову залу, розмір якої дозволить повністю розмістити необхідне обладнання та компактно розташувати товари таким чином, щоб покупцеві було зручно оглянути весь асортимент товарів і обрати потрібний. Приміщення магазину повністю відповідає встановленим стандартам та вимогам: обладнане сучасною системою опалення, вентиляції, системами охоронної та протипожежної сигналізацій, санвузлом, кімнатою для персоналу. Розмір підприємства Відповідно до статуту нашого магазину, вона має форму малого підприємства. За встановленими нормами законодавства, це поняття включає в себе підприємство, в якому середньооблікова чисельність працюючих не перевищує 50 чоловік, а обсяг валового доходу не перевищує суми, еквівалентної 500.000 євро за середньорічним курсом Нацбанку відносно гривні. Це визначення є цілком справедливим для нашого підприємства. На початковому етапі діяльності, в перші роки роботи магазин, ми плануємо здійснювати невеликі обсяги поставок товару, організовувати роботу з невеликою кількістю персоналу та спеціалізуватися на роздрібній торгівлі. Тому наше підприємство буде малим.

Обладнання, так як основна спеціалізація нашої фірми – це виготовлення та торгівля спортивного одягу, то найважливішим обладнанням будуть вітрини для розміщення товарів оскільки покупця потрібно зацікавити максимальним асортиментом товарів. Товари повинні розміщуватися так, щоб покупцеві було якнайзручніше розглядати та обирати продукцію серед великого асортименту, щоб жодна одиниця товару не залишилася поза увагою. Крім того, для адекватної діяльності нашої фірми потрібне офісне обладнання, яке включає комп’ютерну техніку, стаціонарний телефон. Щоб забезпечити відповідність діяльності податковому законодавству, необхідним є використання в торгівлі касового апарату.

Перелік обладнання та його вартість:

1. Вітрина для одягу 10шт. по 500грн.

2.Комп'ютерне обладнання (ноутбук, принтер) 3шт. по 3000грн

3. Телефон 2шт. по 100грн.

4. Касовий апарат 1шт. по 1200грн.

Разом 16 шт. на суму 15400грн.


5. Прогноз витрат
Калькуляція витрат:

Закупівля одягу - 100,0 тис.грн.

Оплата найманих працівників (за місяць):

менеджерів з продажу – 2,0 тис.грн.

прибиральниці – 860 грн.

оренда приміщення – 4,0 тис.грн.

Очікуваний дохід (місячний)- 11,0 тис.грн.

Передпочаткові витрати:

- реєстрація підприємства та сплата відповідного державного мита (0,300 тис. грн.);

- ремонт приміщення (10,0 тис.грн.);

- замовлення вивіски (12,0 тис.грн.);

- витрати, щодо забезпечення магазину сигналізацією та постановки його під охорону Державної служби охорони (15,0 тис.грн.);

- встановлення відеокамер в магазині (10,0 тис.грн.).

Загальні перед початкові витрати – 158,3 тис.грн.

Операційні витрати:

- закупівля одягу у постачальників (100,0 тис.грн.);

- виплата заробітної плати найманим працівникам (4,860 тис.грн.);

- відрахування на соціальні заходи (1,6 тис.грн.);

- оплата комунальних послуг (0,800 тис.грн.);

- оплата оренди приміщення (4,0 тис.грн.);

- оплата послуг щодо доставки одягу (6,0 тис.грн.);

- оплата ввізного мита (18,0 тис.грн).

Змінні витрати:

- закупівля наручних одягу у постачальників;

- оплата послуг щодо доставки спортивного одягу;

- оплата ввізного мита.

Всього змінних витрат: 135,26 тис.грн.

Постійні витрати:

- оплата оренди приміщення;

- виплата заробітної плати найманим працівникам;

- відрахування на соціальні заходи;

- оплата комунальних послуг.

Всього постійних витрат: 11,260 тис.грн.

Точка беззбитковості

(критичний обсяг реалізації продукції)= 11,260/ (0,5-0,1)=28(шт.)- у натуральному вираженні;

Точка беззбитковості = 28*250=3375,0 тис.грн.- у вартісному вираженні.

Термін окупності = 3375,0/ 1761,150= 2 роки (24 міс.).
6. Організаційний план
Форма власності – приватна власність.

Кількість працюючих – 5 чоловік (керуючий магазином, менеджер з розвитку мережі, два продавці-консультанти та прибиральниця).

Основні обов'язки керуючого магазином:

1. Організація роботи магазину і керівництво діяльністю його працівників.

2. Аналіз даних про розмір виручки та виконання плану продаж, виконання індивідуальних планів продажів.

3. Внесення пропозиції щодо реалізації неліквідних товарних залишків, що знаходяться в магазині.

4. Розробка та винесення на розгляд керівництва пропозиції щодо оптимізації асортименту, активізації продажів у магазині, підвищенню ефективності роботи торгового персоналу, залучення нових покупців.

5. Контроль за дотримання чистоти і порядку в магазині та на прилеглій території.

6. Контроль за інкасацією грошових коштів

Основні функціональні обов'язки менеджера з розвитку мережі:

1. Організація запуску магазину з нуля

2. Організація та контроль торгівельних стандартів Компанії

3. Контроль роботи магазинів

4. Розрахунок планів продажів, аналіз продажів

5. Виконання поставлених планів продажів

6. Розрахунок маркетингового плану, планування рекламних компаній

7. Візуальний мерчандайзинг

Основні обов'язки продавця консультанта:

1. Продаж одягу, взуття та аксесуарів;

2. Надання клієнтам консультацій;

3. Обслуговування клієнтів, формування замовлень.

Основними засобами підтримання високої трудової активності працівників є створення сприятливих умов праці, нормального психологічного клімату, переконання, морального і матеріального стимулювання.


7. Фінансовий план
Розглянемо основні фінансові аспекти створення магазину одягу “ Fashion life”

Витрати:


Оренда приміщення - 4 тис. грн.(щомісяця)

Закупівля одягу у постачальників - 100,0 тис.грн.(на сезон) ;

Зарплата персоналу – 2860 грн. щомісяця

Разом: на перший рік роботи 35968 грн.


Зведений фінансовий план “Sport Secre

Показник

тис, грн

Джерела формування та надходження коштів




Прибуток від звичайної діяльності до оподаткування

113000

Нерозподілений прибуток минулих періодів

90000

Амортизаційні відрахування

3000

Довгострокові кредити банків

-

Інші довгострокові фінансові зобов'язання

-

Інші довгострокові зобов'язання

-

Короткострокові кредити банків

-

Сума авансів, одержаних від поставок продукції, виконання робіт(послуг)

-

Векселі видані

-

Товари, роботи, послуги, отримані на умовах відстрочки платежу

-

Цільове фінансування і цільові надходження, усього

-

Інші джерела

-

Приріст активів підприємства




Капітальні інвестиції, усього, у т. ч.:

80000

придбання необоротних активів

40000

Приріст оборотних активів підприємства

22300

Інші витрати

17700

Повернення залучених коштів, усього, у т.ч.:

-

Витрати,пов'язані з унесенням обов'язкових платежів до бюджету та державних цільових фондів




Сплата поточних податків та обов'язкових платежів до бюджету, усього, у т. ч.:

60000

- податок на прибуток

3000

- інші податки та обов'язкові платежі

2345

Внески до державних цільових фондів, усього

11223,0

Покриття збитків минулих періодів

4538,0

Баланс доходів і витрат грошових коштів “Sport Secret”




Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2


База даних захищена авторським правом ©bezref.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка